Vyrazíte-li ráno v tričku s potiskem nebo v kšiltovce do města na nákup a budete-li se venku pohybovat za slunečného počasí, málokdo si vašeho nápisu povšimne, protože ve městech lidé většinou někam spěchají, řeší stresující problémy, telefonují a obsluhují na ulici dotykový displej anebo se rozhlíží kolem, aby jim něco neuniklo. Reklama na textiliích v takovém prostředí nebude mít takový efekt, jako na venkově, anebo v prostředí, kam lidí jezdí na rekreaci.

dívka v mikině

Ono to má totiž také jistý psychologický efekt, protože prostředí, kam jezdíme na dovolenou, vnímáme kolem sebe v poklidu, neřešíme obvykle starosti spojené s pracovním procesem a máme tudíž také lepší náladu a zájem sledovat okolí kolem nás. Tam poměrně zřetelně zaznamenáme potisk nebo výšivku na čepici, jméno a logo firmy namalované na zádech, malbu, fotografii a další témata, která si lidé na reklamní textil promotextilie.cz pořizují.

růžová mikina

Jestliže se sami nacházíme v pozici, kdy bychom rádi na sebe upozornili formou reklamního potisku, měli bychom se soustředit zejména na dny volna, které lidé tráví ve společnosti či v přírodě, a reklamní předmět koncipovat tak, aby je oslovoval právě tam, aby je inspiroval a představil jim něco nového, zajímavého, poutavého a osobitého, co je bude bavit, a co by mohli sami vyzkoušet.

A chcete-li tip na reklamní předměty, které lidé sledují a mají na ně jistý vliv, pak se soustřeďte na kšiltovky, bundy, batohy, mikiny, trička a deštníky, s nimi nemůžete šlápnout vedle a udělat žádnou zásadní chybu. Zaměřte s na pastelové barvy výrobků a kontrastní barvu reklamního sdělení, a snažte se eliminovat černou a naopak kombinovat modrou se žlutou, zelenou s bílou, červenou s modrou nebo oranžovou se zelenou. Lidé mají rádi barvy, i když se to možná někdy snaží zamaskovat, anebo si neuvědomují, že by jejich šatník také mohl být barevnější a veselejší.